Wednesday, June 16, 2010

Jenguk2 blog n story about Movie LBS Part 1

Salam, hye alls.... lama tak bersiaran n berke'udara' kan. Hehhh... sibuk bebenor leer kununnya hamba nih... dan mmg sibuk pun sbnarnya.
Uwaaa... tu leer aku ni, org nak ber'blog' aku sibuk nak ber'blog'.... alih2 blog selalu dtinggalkan bsawang. hurmmm... tggu leer sket msa lagi aku da cukup kaki & tangan rasanya, hari2 aku akan hinggap n ngendap blog ni.heh ;D

Actually mlm ni xde pe sgt nak story, just update aktiviti aku.

Lepas balik dari S'pore last 2 weeks, aku di serang demam kus kus... uwarghhh... mmg tak menahan, mau hampir 5 hari aku x menjamah makan, mmg lembik longlai, dan Alhamdulillah, 2 hr sbl pulang ke kg, gagah n gigih pulak aku. Syukur aku x apa2... dan aku teringat kata2 ustazah aku dulu, musibah dan kesakitan yg Allah uji kita sebenarnya utk menjadikan kita org yg bersyukur, sabar serta menghapuskan dosa2 kecil, syukur Alhamdulillah...

Sessi cuti2 Malaysia aku anak beranak berakhir semlaam. wahhhh besh besh... 5 hari 4 mlm berada di Kelantan-Terengganu-Kelantan betul2 buat kami teruja, heh~ cuti2 versi combinasi with balik Kg n attnd mcm2 kenduri ni, mmg agak memenatkan, tapi kami ttp suka n happy, udah cuti2 gituuu... da tentu seronok, ye tak..?? ;D (nnt aku update story about our cuti2 n upload gambor2 tu semua, kendiann sket erk..)

Hari ni, kununnya aku sudah mula kembali dgn rutin2 dan kerja spt biasa. Temujanji dgn client yg tertunggak dari mggu lepas serta mcm2 jadual kerja yg dah berderet2 siap tertulis kat diary chomell aku ni, harap2 semua bjalan lancar n aku dpt sttle by this week.

Hampir terlupa sbnarnya yg temujanji n date line yg telah dipateri dgn 'en yaya' saya.... siann dtg jauh2 drive dr JB, pepun... semua aktiviti bjalan lancar, yg penting hajat yg bbuku kat hati pun dah tertunai, hopefully 'en yaya' saya berbesar hati, gumbara dan berbangga dgn cenderahati dari saya smpena besdayy die yg baru lepas... ptg td gak sempat layan Lagenda Budak Setan (LBS), betul2 rai besdayy nih...., moh citer pasal LBS jap...
Wohoooo... tangkap syahdu... korang layann ler sendiri, aku pun x mau story lebih2, sendiri tgk sendiri feel. Cuma, sedikit komen aku pasal movie tu, mmg leer sgt2 besh... nak2 pelakon pojaan aku pulak tu, yg potong stim lepas Ayu dah bertukar wajah, huaaaa... terus dah ilang feel. Ngehhhh, ngada aku ni, sekali layann citer jiwang, banyak cakapp pulak. pepun movie ni still x leh challenge dia nyer novel asal karya Sdra Ahadiat Akashah, mmg bravooo... nangisshhh wooo, hahahah! aku nak cari kat mana erhhh... novel ni mesti aku miliki, terbaeek katakan!

Dgn melayan LBS ptg tadi, aku tpaksa cancell bbrapa apointment n pospond ke malam hari, n everything sttled hmpir jam 10mlm baru aku sampai umah, take dinner n sambung on9 pulak... wahh wahhhhh........, boleh pulak mata aku membulat dan galak bila mngadap note book ni, heheee, melepas winduu leer ni.

Esok??? mmg sure ahh aku akan bz spnjang hari, bnyakk nyer lagi apointment n orang yg haruss aku ketemui. Tak pe2... tarik nafas... relax... senyum, jomm cakap sama2 : "saya suka sibuk! sbb sibuk buat saya bagus dan banyakkk duit!" heeee, ;D terapi minda dan emosi...

Wokey worait... mata dah mantukkk sgt2, nak out dlu. Aku nk kasi ending story mlm ni sampai sini leer, len kali kita sambung celoteh n kongsi citer2. wait wait... tel bunyik,....(( after 5 minutes- just received call from en yaya, dah selamat sampai JB pun dia dan dgr suara dari corong telefon, suara beliau yg sgt2 ceria, n happy... org dapat menda baru katakan, keta baru... lappy baru... sumer baru... bangga aku dgn dia!

Cam tu jugak utk uols... aku sntiasa bangga mmpunyai kawan spt anda semua, so still gud luck n keep up... macho, anggun n menawan, tertarik n menarik... minta diri,... Assalamualaikum wbt..

No comments: