Wednesday, August 11, 2010

Yang Terindah! Di Hari Lahirku....

Assalamualaikum for all friends n bloggers, came back for u with fully energy rite now... how alls???

*********************************************


Bismillahirrahmanirrahim…..
Aku ROZILA NAWAWI, detik ini, jam 12-08minit pagi, 1 Ramadhan 1431H bersamaan 11 Ogos 2010 pada hari RABU, hari lahir aku! Gagah meneruskan kehidupan dibumi Allah SWT. Syukur krn masih diberi nafas yg segar, masih dikurniakan tubuh badan yg sihat, paras rupa yg sempurna, cantik dan masih muda berseri ( heeeee :)) Dari hujung rambut ke hujung kaki, aku gerakkan anggota tubuh badan satu persatu, masih gagah dan amat sempurna. Syukur padaMu Ya Allah, tak terhingga rasa syukur ini.

Dalam meniti hdup usia semuda ini, aku amat2 bangga dgn diri sendiri, ROZILA NAWAWI. Pada waktu ini aku dikurniakan sebuah kehidupan yg cukup indah. Berada dalam rumah kediaman yg cantik, selesa dan aman, atas perbukitan Persiaran Damai, Taman Kajang Utama. Kediaman ini yg amat aku sukai… sungguh tenang disini, mnghidup udara segar setiap hari, berhibur dgn suara burung dan unggas dari bukit dan hutan nipis,yg masih belum terusik, betul2 mngadap hadapan rumah ini.

Sungguh aku amat bsyukur krn terlalu indah kehidupan ini, dlm meniti semuda dan seusia ini, aku telah pun mmpunyai keluarga sendiri, didampingi seorg suami yg henseemmm, kacak, baik, penyayang, muda dan berjaya. Dikurniakan juga anak2 yg comel, bijak pandai. Abg long dlm darjah satu, seorg murid yg baik, pintar, cemerlang dan sentiasa dihadapan. Adik juga, baru berusia 5 tahun ttp sgt2 aktif, cerdik, pintar dan cemerlang jugak!
Aku juga amat bsyukur masih mempunyai  ibu yg sentiasa ada didepan mata setiap hari, mama yg sihat dan gagah, mama yg sentiasa bersemangat dan masih muda, cantik dan sgt2 penyayang. Tentu sekali mama penuh dgn rasa bangga mmpunyai anak skental kak long, dikelilingi anak2 yg lain (adik2 aku) yg sgt2  bjaya semuanya.

Pada ketika ini juga,
Aku penuh dgn rasa syukur, krn dikurniakan kekayaan dunia yg melimpah ruah, dlm usia yg sentiasa muda ni, aku telah pun mempunyai kediaman sendiri, mmiliki kereta sndiri utk aku dan abg gunakan mncari rezeki, mambawa anak2 & fmly bjalan2 dan bsiar2. Menjana pasif income dari hasil sewaan apartment milik kami,  mempunyai Gold Saving di MBB yg semakin bertambah dan bertambah, mempunyai perniagaan sendiri, 5 syarikat yg aku terajui termasuk satu family business, (Hazinan Auto Service, Restoran Rasa D'Timur Barat, zeeN'S Kreatif & Excellent, HZ Rich Ventures dan Total Resouces Sdn Bhd)  benar2 mndidik kepimpinan jitu dlm diriku, menjadikan aku seorang yg rajin, sentiasa bersemngat, bergerak aktif ke sana sini, sentiasa beljar dan mencari ilmu, sabar, really positive dan tidak lokek utk berkongsi.

Aku sentiasa berdoa & berharap, smoga rezeki Allah ini, mjadikan aku seorg yg lebih beriman, kekayaan dan kejayaan ini harapnya dapat aku berkongsi dan memberi sumbangan kpd anda semua dan ramaiii org. Walaupun bukan skrang, namun pasti utk masa2 akan dtg, Insyaallah...

Ptg tadi, aku smpat menjenguk ofis baru, pejabat urusan HZ Rich Ventures, dibwh bumbung Total Resources Sdn Bhd, adalah wadah perjuangan aku, disinilah juga hrpnya sgla kerja2 pengurusan utk HZ Auto Service, Restoran Rasa DTB & zeeN'S Kreatif & Excellent, dapat bjalan lancar! Legaaaa..... akhirnya impian yg satu ini sudah tercapai!

Pada saat dan ketika ini,
Aku sebenarnya amat bersyukur, di kelilingi dgn suasana dan kehidupan yg sangat2 positif. Setiap hari bjumpa dgn org2 yg baik dan tidak lokek berkongsi pelbagai ilmu, terima kasih buat guru2 dan sifu sekalian, termasuk sahabt2 yg sentiasa mmberi sokongan, anda juga guru saya, tanpa teguran dan tunjuk ajar anda, saya pasti tdk akan semudah ini utk berada pada tahap sekarang. Dalam erti kata lain, menguruskan perniagaan sendiri dan membuat kerja2 perundingan sbg Perunding Hartanah, memerlukan seribu satu kekuatan.

Aku amat yakin, dalam keadaan sekarang aku pasti memberikan sumbangan yg lebih besar kepada lebih ramaiii org2 diluar sana yg memerlukan, pada masa2 akan dtg yg bakal ditempuhi. Insyaallah.

Ucapan buat diri aku sendiri, ROZILA NAWAWI... "Selamat Ulangtahun Kelahiran yg ke17, (Sweet 17 gituuuuu, hhaaahaaa) semoga MINDA anda, minda yg sempurna, minda kaya & berjaya, minda yang memberi kebahgiaan dan keberkatan dunia akhirat! Dari Minda anda yang HEBAT, anda telah hasilkan kehidupan yang LUAR BIASA HEBAT, Tahniah!!!!"

Yang benar,
Rozila Nawawi
11082010

1 comment:

Anonymous said...

Selamat Hari Lahir Dan Selamat Berpuasa,
Saya juga bershukur punya Kawan yg Kuat seperti kamu Dik,

Congrat Dari Dj Epoi