Monday, November 29, 2010

Sekadar Menjenguk...

Bismillahirrahmannirrahim....
Salam ...... salam hormat dan kasih syg, kpd yg masih sudi menjenguk... sudi meluangkan masa utk sedikit santapan minda dari blog yg "hidup segan mati tak mahu" ni.. haks haksss~

INI NAMANYA ENTRY "SEKADAR MENJENGUK"

Hati sebenarnya amat rindu benar utk berbicara dsini, kerana inilah satu2nya tempat aku meluahkan apa yg terbuku, berbuku, terbeku.... nasib baik tak berbulu! Hahaaa... Tuntutan kerja yg amat2 padat membuatkan aku pandang sebelah mata kat blog ni. Huhuu, salah diri sendiri, mcm aku duk cakap sokmo2.. org nk berblog sibuk aku nak berblog, pastu tanpa rasa bersalah buat biarkan blog jadi bersawang, usang dan gersang! ngeh~ maafff & ampun... especially kpd pengunjung2 yg setia.. ahaks (ada keer???) :))

Ini hujung2 tahun camni, sbenarnya bertambah busy. Alhamdulillah... busy itu tandanya bagus, sbb makin banyak urusan... makin besar peluang kita. Dan mcm ni laa aku, kadang2 elok aku celik mata jeer telefon dah berdering... tak kira weekdays, tak kira weekend. OOO.. baru aku faham, ini jamm mmg ramai doah org yg sibuk nak jual rumahh... nk beli rumahh... agaknya depa ingat jual beli rumah/property ni termasuk dalam YES (Year End Sale) kot... heheeee~

Haipss... tak menahan citer pasal Y.E.S, smalam... hari yg paling bhgia bila aku dapat luangkan masa sepenuhnya... entertaint hero yg berdua tu, termasukk pakcik2 nyeer yg sbuk mngendeng dan mngepow.. pantang ada peluang! Smlam perancangan nak ke MAHA terpaksa cancell atas sbb kesesakan lalu lintas yg teramat dasyatt doah! Merubah haluan ke Alamanda, woooo.... movie time with NGANGKUNG! Sampai Alamanda jam 1.30 ptg, terpaksa mnunggu utk masuk pawagam jam 5pm ... so, ambik peluang pusing2 n shopping2.... huuu, kena kuat iman, mana tak nyeer.. mata dah blink2... smua outlet tulis SALE sana, SALE sini... masa utk Y.E.S.................... tapi masih sedoor diri, heheee! Yang tak boleh tahan nafsu bila kaki melangkah ke ruang legar Alamanda, ada pesta buku MPH... ralitt sungguh di sana dan yg satu ini, mmg x boleh tahan.... dalam tahan2, terembat jugak 2-3 jibik buku... xpe2, ilmu itukan pelaburan dunia akhirat :)) 

Layan gelagat anakanda2 hamba... termasuk adinda2 hamba.. dan hamba sekali... photoshot jugakkk, walaupun kamera camera cabuk ku tak boleh lawan kecanggihan DSLR D90... hohooooo, sekurang2nya ada kenangan terabadi disini.... huuuuu, dan lagi satuu mnjadi minat anak2 aku suka snap gambaor sana sini, termasuk leer aku!

Balik dari Alamanda malam tadi sudah hampir waktu isyak... smpat luangkan masa dgn mama n adik2 kat kedai... then back to home with fully energy. Wohooo... bagus camni... bila luangkan masa dgn org2 yg kita syg.. ur feel is always feel gud! am i rite???
Memilih utk tdo awal walaupun x laar awal sgt... otak aku rasa tenang... sesekali peristiwa 2-3 hari ni melibatkan aku dgn mereka (*teeeetttttt...) sedikit mengusik perasaan. Ahhh... aku yakin, setiap mslah ada jln pnyelesaian, so.. aku terima setiap kekurangan org2 sekeliling sbg panduan dan pngajran dimasa akan dtg! Kalau mereka kurang bijak... aku dipertemukan dgn org mcm ni sebenarnya utk saling melengkapi kehidupan... menambah harmoni bukan nak saling bercakaran! (^_^) sorry leer uols, mana yg tak paham tu... teremosi plak! heh....

Wokey,... dah mula berbicara kat blog ni... baru leer ada semngat sket lps ni. Hope so... aku akan terus berkarya utk diri sendiri di dada maya "Minda Serikandi" selagi masih ada kudrat, idea, kebenaran dan kekuatan yg dipinjamkan olehNya..baik buruk sedikit sebanyak harap dpt menjadi tauladan buat kita semua...

See u ols, sampai sini... salam!

No comments: