Sunday, October 4, 2009

I am Robert Kiyosaki Malaya

Salam alls... n selamat malam yang indah....
Salam kerinduann utk semua.. uhhh, tangkap syahdu plak!

Sorri sgt2 disbbkan lama mnyepikan diri,(Wallaaaa... baru bberapa hari sajork!)Heeee......,
Banyak sgt yg aku nak kena sttle, keja ofis.... budak2.... anak2.... bapak2... opss itu TIPU!...
Actually agak sibuk dgn urusan kt ofis dan masalah yg aku nk kena selesaikan sblum hujung tahun ni. Citer raya pun x sempat2 lagi nak view kat korang. Ohoooo...... masih bisakah,???........

Yang sgt2 beshhh, busy dgn kerjaya baru, wahaaahaaahaaaa... I AM  ROBERT KIYOSAKI MALAYA rite now!!!! tadaaaaaaaaaaaaaaa......
;D
Kerjaya ini yg aku anggap bisness baru aku, sgt mencabar rupanya. Syukur Alhamdulillah, permulaan yang baik utk aku bila aku dpt close deal dgn owner property tanpa byk masalah. Listing yg aku dpt pun boleh tahan. Hopefully aku boleh dapatkan buyer as soon as posible.... Insyaallah....
Ptg td sattle dgn sorang owner. Ecececeee.... mcm profesional je aku close deal ngan tuan tu tadi... heeee....Aminn, Alhamdulillah. Dah sattle walaupun kecut jugak perut aku.

Ari tu kan aku dah sok sek sok sek kat korang.... for now aku nak huhaaa huhaaa plak....
"Sesapa yang berminat untuk mendapatkan khidmat saya, untuk menjual / menyewakan harta tanah /property anda (Rumah/Tanah/Kedai/Lot Banglo) Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik, dengan caj yang berpatutan. Rumah/hartanah anda dijamin terjual dengan kadar seberapa segera. Insyaallah...."
Uols boleh rujuk laman blog aku, khas utk property ni di http://nilaihartanah.blogspot.com/ (masih dalam pembinaan, hrp maaf pada kekurangan) ataupun melihat laman web company http://www.rescom.my/

Lain2 perkembangan pasal aku,
Xde apa sgt, cuma start next week jugak, aku byk nak kena turun padang support projek cayang... round2 d world. JB!!!! im coming.................. wait for me k!

Woshhhh, pinggang aku agak sakit dan sengal nih, semalaman semalam sattle keja umah, (gituu leer gaya kalau dah lama sgt tinggalkan kerjaya yg itu...hehhee...)
Adik2 abg dtg umah, beraya.... so, sekali sekala org dtg bukan main lenn lagi aku angkat pangkatt chef aku tu tinggi melangit. Fuyoooo.....

Sib baik sattle, n seharian ari ni pulak lepak2 umah sampai ptg. Udah cukup rehat.... apa lagi, jalan2 carik makan! Berkesempatan jugak aku mmenuhi jemputan rumah terbuka kengkawan. Thankss ea, sudi jemput aku.... kenyang perut nih.... cedappp korang masak..... (tahunn depan ajak leer lagi);D

Wokeyyy la, kang ada masa aku citer2 lagi kt korangg.... entry nih just bgtau yg aku masih sihat, syukur alhamdulillah.....
Aku harap korang doakan aku, semoga aku berjaya dunia akhirat, aminn ya rabb!
Korang jugak tau... all best for uols..... aku sayangg korang! Byee.... n salam.

Azie~

p/s: Aku gantung cita2 ku setinggi bintang dilangit, sedalam mutiara didasar lautan, biar payah akan ku gapai.... biar susah tetap ku selami.... kerana aku tahu.... bila aku perolehi kelak, ianya sesuatu yang cukup indah dan bernilai. Itulah aku, besar cita2 ku yang satu itu....
Dan, aku mahu menjadi sehebat dia.... Heeee....

No comments: