Thursday, October 8, 2009

Satu Penghargaan

Salam buat semua... semestinya hari yang indah dan hebat buat anda.
Sorry yang amat... blog azie ni udah makin hilang seri sket, al-maklum laa tuan tanah sibuk sana sinun. Tambah2 pulak musim2 raya ni, ujung minggu je merayau2.... penuhi jemputan open house yang tak putus2 tu. Rezeki rezeki.... ;D
Kesempatan yang ada ni, just nak share something. Bit motivation utk diri azie sendiri, maybe utk uols jugak. Azie anggap ianya satu penghargaan dari seorang yg cukup hebat.

Ini adalah penghargaan dari Dr Azizan yang berbesar hati untuk publish personal emel Azie pada dia. Lps dia receive email Azie, dia mintak izin untuk view dekat dia punya blog. Supaya orang ramai mendapat manfaat dari pendapat dan pengalaman Azie tu. Apa yang lebih penting adalah sikap positif anda, akan lahir dalam minda yang hebat, mengaplikasikan idea yang kreatif, usaha yang jitu dan padu, maka membuahlah hasil yang sangat2 cemerlang.

So, Azie memberi kebenaran tersebut atas niat utk berkongsi. Mana yang baik datang dari Allah SWT, yang cela dan buruk itu adalah kelemahan dari seorang hamba yang dhaif ini. Azie juga still in learning process dan masih perlu banyak yang perlu dipelajari.
Laman web Dr Azizan Osman http://richricherclub.com/

Terima kasih kembali buat Dr Azizan. ANDA DAN SAYA ADA KUASA MINDA JUTAWAN!!!

No comments: