Wednesday, September 30, 2009

Rescom Realty : Real Estate Agent

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani...


Assalamualaikum WBT...
Alhamdulillah, akhirnya hajat n cita2 terlaksana. Satu bidang baru yang aku idam2kan... penuh cabaran dan perlukan besar pengorbanan. Tapi, keyakinan kuat dari dalam hati aku melunturkan semua gundah gulana itu... Yess, yakin boleh, pasti boleh!!!


But... jgn xtau, walaupun baru ... xtually aku dah lama dalami dan selidiki bidang ini. Petik jari jerk. Ecececeeee..... Sebenarnya ayat itu utk menambahkan keyakinan hati ni. ;D


Aku byk baca kejayaan dan kehebatan insan yg terlibat dlm bidang hartanah ini, melalui penulisan Sdr Azizi Ali, seorang mentor jutawan yang hebat.... > panduan, tunjuk ajar, motivasi, tips, pengalaman dan pengembaraan dari otai2 hartanah yg ditulis oleh beliau menggegarkan keinginan yg semakin kuat dan kuat. Aku tertampar juga dengan beberapa artikel yg mengutarakan kejayaan seorang demi seorang jutawan hartanah... Udah tertampar... rasa sakit dan sedih sebab bidang ini dikuasai oleh bangsa lain. Orang melayu kita berapa kerat jer yg berani duduk dalam bidang ni. Uhhh.... respect, tabik, hormat sanjung aku kat bangsa kita yg sudah ingin kembali berjuang, menyaingi mereka dan lahirlah otai2 yg hebat ....
Aku harap otai2 ini akan bantu dan pimpin aku aku seadanya utk sama2 berjaya dalam bidang hartanah ni.


Dalam Rescom ini pun, teraju utama iaitu En Budin (Mohd Burhanudin) bukan calang2 orangnya. otai Yus, Amrul dan beberapa yg lain sgt2 baik hati utk membantu dan merialisasikan semua agent2 baru macam aku. Huuh, hebat dorang ni...


Setelah mengikuti beberapa sessi taklimat, saringan dan dah terpilih... esok adalah 1st day training. Thanks kawan2 n hopefully uols sentiasa support dan memberikan dorongan positif walau apa jua yg aku lakukan.


Layari http://www.rescom.my







Ada rumah untuk dijual? Membeli rumah? Mendapatkan info? Mendapatkan maklumat? Mendapatkan panduan? Sila hubungi saya segera 019.665.0879 (AZIE)

No comments: