Monday, September 28, 2009

Kembali Sudah....

Bismillahirrahmannirrahimm.....
Uhurmmm.... berdebar2 aku nk menaip wat entry nih... hahaaa...

Salam semua sahabatku... rakan blogger yg baik hati.... Apa khabar semua...???? Pasti luar biasa hebat,bukan??? ok,  "Selamat Hari Raya" sekali lagi buat semua...

Hai..... Hai.... Hai.....
Uikss... lama bebenor tak mencoret2 kat sini, windu pun ada, winduu kat blog ini, PASTI!..... dan winduu jugak kat uols sumer... WAJIB!...
Ini penangan raya punya pasal, nengok... blog aku ni udah makin kelabu asap.. suram jerk... kelamm ghupee ehh...
Bertenang yok... mok cik tengah usahakan, utk memerah idea dan buah fikiran. Hahaa... maklum leer, bila lama2 cuti camni, semuanyer membeku n meliat cam dodol... hohoOOhoOOOoooo....

Pepun, mokcik akan pasti dtg, kembali kecohkan laman blog mokcik ni ngan macam2 cerita menarikk... citer raya....balik kampung...masak rendang...bakar sate... kad raya.. men bunga api... jalan2 raya... citer makan banyak2... dan macam2 hal... so................ tunggu......

Di kala aku sedang menulis blog ni,
Sebenarnya kepala otak still tak tenang pikirkan kereta yg masih belum dibuat apa2 oleh mekanik kat PERODUA SERVICE tuh... uhuksss.... Rasa macam nak angkut bawak workshop aku, suh budak2 ni buatkan sendiri. Tapi masalah problem jugak... nak claim insurance sok sok... banyak kerenah depa. Daripada fulus aku terbang better aku diam2 udah. So, abaikan niat itu!

Pepun, aku tetap ceria spt biasa, hebat sokmo n pastinya cool beb... thanks to my sayang yg tak jemu2 bagi +ve energy, ari ni dapat dgr sore ceria diceropong telepon buat hati dinda berbunga2, ahakss....

Wokess, korang bertenang n tggu kan kemunculan aku selepas ini, (Insyaallah... satu hari ini, aku akan mengadap blog ini sepuas2 dan serakus2nya.. hahahaa) Kejap lg aku nak uruskan banyak perkara kat luar sinun. Nak g bank, nak g balai polis-beli report pasal accident tu... nk g tgk keta, nk g salon rambut, n macam2 hal lagiks..

Kpd kengkawan yg baru memulakan tugas dan baru naik keja ari ni.... "selamat menjalankan tugas dengan dedikasi".............. lalalalaaa~

Ok loor, buii alls... Salam......... sayang sumer!

No comments: