Monday, September 28, 2009

Facebook leer pulak!

Salam.... arhhhh.... leganya, Alhamdulillah... seharian menahan lapar,akhirnya dgn penuh nikmat dapat makan nasi goreng buatan sendiri. Dalam kemalasan, terpaksa gagahkan diri masak alaa kadar, atas sbb2 tertentu... dan yg paling nyata sbb malas nk kua umah carik makan....





Hahaaaa...
Sambil santai2 tgk tv, layann abg long n adik baca buku................. maka aku dgn bersemngat nk sok sek sok sek kat uols.... Heeee.... malu pulak rasanya nak sharing ngan uols.


Ptg tadi, lps sttle urusan kat luar, Azie balik ofis n tegar mlayari laman blog kengkawan. Geli hati, suka sakan, sedih pilu, ... mcm2 cite uols azie layann.... beshh beshhh.... credit kat uols!


Dalam ketegaran tuh, teringat sembang seorg teman lama masa raya tu ari..., "Azie, best baca blog Azie... mcm2 ada. Rajin nyer awak...."
Eheee....  Azie x ambik pusing pun, da byk kali org cakap cengituu... tapi azie buat x retii jerk. Sebenarnya malu kt diri sendiri. Ada ker blog yg serabut serabai ni dorang ckp best... hahaaaa..... Sesungguhnya bkn x menghargai, tapi.. aku sedar diri yg aku ni masih byk kekurangan. Pepun.. thanks to alls yg sudi menjengah dan menyinggah kat sini, yang tinggalkan komen n yg rajin2 jerit kat shout box....macihh2...
Sekalipun blog ini x sudi korang singgah pun, aku peduli hapeer... janji aku boleh mencurah isi hati, meluah perasaan dan corat coret ikut apa yg aku suka. Udah blog aku, apa aku kesahh? mokcik mmg cenginii yer anak2... heeeee


Okess..... sambung citer,
Azie ckp kat mber tu, saja suka2, luang masa lapang... minat pun satu hal. Kunun dulu2 nak jadi sasterawan negara, karyawan gituu... namun apa daya... minat x dipupuk, soo.... perasan sorang2 maka jadilah seperti sekarang, "blogawan"... heeeee... sib baik x jadik degawan!


Azie ckp lagi, bagus ada blog ni, sometime boleh ketengahkan bisness apa2 yg kiter ada, boleh tambah rakan taulan yg support bisness kite, n then boleh ramaikan network..., makanya... si polan pun mencadangkan, "camtu... masuk lah facebook, u bole advertise kat situ, lagi ramai kawan u boleh dapat! betul azie...."


Tetiba, teringat pulak....Nizah penah cakap pasal betapa syok nyer ada facebook ni, but aku x penah kisah.... hhuuuhuu... ntah leer, like a friendster n tagged... aku anggap facebook ni laman sosial yg x brp senonoh... ntah hape2 n sape2 yg add kite kat situ.... kadang aku naik heran, yg x bmoral terlebih sudah!


Tetapi hari ini...
aku mencuba n yes... berjaya create account facebook seperti yg dwar2kan.... yg herann, aku suke! Heeee... sbb, lps aku belek2... ramainya wajah2 yg aku kenali kat situ.... but, sehari ini aku sekadar memerhati sajork, selebihnya aku akan add dorang dari masa kesemasa....
Dusshhhh..... betul ker aku ni?


Sayang sure sporting.... x kisah pun aku ada facebook kaa.... headbook kaa.... kepalalututbook kaaa.... janji kena bijak bawak diri di alam maya ni. Kan cayangg kan kan kan???


Heeee.... itu le dia yg Azie nk share ngan korang.......... so, sape2 y ada facebook jom meriahkan site Azie. Kite bole sharing macam2, ada business kaa... ada komen kaaa... pendapat, buah hati, buah fikiran, apa2 buah ajer... sape yg nak add Azie, janji ada buah tangann... ;D


*Laman facebook saya masih dalam pembinaan, segala kekurangan hrp maklum!


wokess....... adioosss..... bye n salam.
~Salam sayang..... azie

No comments: