Tuesday, September 8, 2009

Sebab Aku Tak Tidur

(Penafian : Ini sekadar gambar hiasan, tak de kaitan ngan penulis blog ini yer.....)
Woittt..... Tengok Jam, dah kol 3.42 pagi tuh...! Hua Hua Hua....
Patut leeer.... mata aku dah kembang kuncup kembang kuncup....Aku pun tak sedar yang aku sekarang ni berstatus blogger tegar.
Tu leer dia, kengkawan, kalau udah orang hebat nih, payah dibuat nyer... idea tu datang ajer!
keh keeh keehhhhh....
Dalam tido pun boleh datang idea.Tau.... huwaaaa clap....clap.... clap....

Aku kah????

Malam ni masuk malam ke-4,
Tido aku tak berapa nak lena. Kata orang tido-tido ayam. Ntah leer, betul idak, sebab aku pun tak penah nengok ayam tido caner. Heeee....
wokesss.....
Sebenarnya ada beberapa sebab yang mengganggu tido aku. Ha'aaaa..... tak tahuu... sape buat...... ;D

Sebab Satu : Aku tengah gigih siapkan blog aku, yang aku war2kan kat korang ptg tadi. Dah 90% siap n aku dah mula hebahkan sket2.... KLIK SINI utk ke blog tersebut. (Tahniah kat aku sebab aku berjaya siapkan blog tu dalam masa 48hrs +-) Walaupun pagi tadi aku hampir nak meroyan sebab aku gataii2 edit blog yang dah hampir siap tuh, tetiba ilang sumer ..... sangap betoii aku ni.

Sebab Dua : Aku sibuk rangka dan susun strategi, utk beberapa projek aku, yang terkini.... dan lepas raya nanti. Huhhhh..... Route utk antr biskut raya pun, aku kena rangka tiap2 malam, iskkk 
- Esok turn nak amik stok kuih ngan Zura nih......
-Macam ni laa aku, kalau dapat tugas atau kerja yg jarang2 aku buat, mula lah aku tak kenal siang malam. Dasattt dasattt..... Aku harap kerja keras aku, dapat hasil yang hebat! Aminnn...

Sebab Tiga : Aku jadi tak herann kalau lambat tido malam, tak tido langsung pun bole kot... heeee.... pasaii nyer, aku bantai tido kul 8pg sampai leer kul 10/11 pagi. Lately asyik lambat jer g ofis....
Sib baik staff aku sporting gaban. Hahaaaa... suka suki aku jer. Ah, xpeer r... aku kan bos... lalalalala~
(bukan selalu aku wat keja camni, sebenarnya aku bos yg baik n selalu bg cth yg baik, heeee)

Sebab Empat : Tidoo aku tak lena sebab selalu dalam [mood kerinduan] Oh siksa......

Sebab Lima : Bantal peluk aku tak deeer...... uwarghhhhhhh :-(
Aku pi antar laundry lom amik lagi. Apa kess??? Kes Adam Haiqal kencing sambil peluk bantall pelukk aku yg seyess beshh tuh!

So... tak salah kan aku jadi blogger tegar pagi2 buta nih. Memang aku tak mantuk dan aku xleh tido...
Sekurang2 nya aku boleh nak jerit2 kat kotak jerit korang... n aku melalak2 dlm hati buat entry pagi2 ni. Heeee.....

K, alls.... dah kol 4am...
Jap lagi, aku melaung2 kejutkan korang bangun makan sahur erk. Heheeeheee........
Wokessss.....mintak diri dlu yeak. Taataaa.....Tiiitiiiii....Tuttuuuuuu......

1 comment:

iamredranger said...

bhaye la kalo xtdo..huhu.