Wednesday, September 16, 2009

AKU & SKANDAL

Salam alls..... Kabare????

Auummmm... masih ada ker org yg nak jenguk entry nih? Mussti da ramai yg balik kg kan, kan... sedangkan aku kat sini masih terkial2 siapkan kerja2 yg berbaki... uwarggghhhhh... nangiss, sbb penat.... sesak....lelah..... semput....  (Kalau laa korang nk tahu, bukan senang menjadi seorang usahawan) Dan  kata hati aku pulak .... nak jadi jutawan..... bukan laa sesuatu yang mudah, nak tak nak... kena usaha.... macam kata Dr HM Tuah Iskandar... "Kalau tak penat, bukan usaha namanya!".... betul laa,kan.

Apa yg aku duk sibuk sgt, ni aku nak sok sek kat uols... huwaahhh.... tak menahan, aku sibuk BERSKANDAL!.... sorriii..... aku terpaksa buat pengakuan berani mati kat sini.

Bermula kisah,
Aku mula jatuh cinta ngan dia agak lama jugak, tapi dulu2.... cinta aku, bertepuk sebelah tangan. Maklum laa... masa tu aku tak punya apa2... dia nk pandang aku sipi2 pun tak sudi... apatah lagi nak pandang sebelah mata... pandang dua mata, lagii laa xde,.... tok sah harapp!!!

Aku tak putus asa, aku buat macam2 supaya dia membalas cinta aku. Dalam masa yg sama, aku masih berkira2... tidak yakin dgn apa yg aku buat. Yer laaa... pandangan org, jauh berbeza dgn kata hati kita! Salahkah apa yg aku lakukan ini??? .... Ahhh... peduli hapaa...yang pengting aku bahagia... aku suka dia, aku dah mula sayang dia. DEGIL!!! Itu laa aku....

Akhirnya...
Selepas mempersiapkan diri aku dgn mcm2 ilmu.... (ilmu pengasih terkecuali), aku telah berjaya merubah hatinya. Sekalipun kami jarang bersua... kehadirannya menemani aku dalam mimpi dan lena cukup membahagiakan. Aku berinspirasi sendirian...
Paling nyata, ketika mengikuti RKMJ last month.... dengan tiba2  dia melamar aku secara tak langsung! Ohhh... syahdu... menangis beb... masa tu mata aku tertutup rapat, dalam alpha yg sangat2 hebat.... Rasa nk peluk ciumm jerk... isk, gataii nyer aku!

Balik RKMJ, aku cuba2 mendekatkan diri aku, menambah mesra dan perisa dalam hubungan kami. Dalam usaha dan kedegilan aku... doa... harapan... penyerahan dan tawakkal aku... tidak berputus harap hanya padaNya.

Sepanjang bulan Ramadhan ni,
Dalam sibuk2... hati aku pun sama sibuk duk teringat kat dia. Iskkk! Susahnyer kalau dah jatuh cinta. Apa lagii... aku kerja keras2, sbb aku tahu.... bukan senang nak bagi dia jatuh cinta apatah lagi nk dia jadi milik aku. Huhuuuuu... demand betul laa si buah hati aku sorang nih!

Al-kisah,
Akhir2 Ramadhan ni, byk pulak peluang yg dtg kat aku, bisness sana sinun... setelah kaji dan hitung sana sini... inilah masanya! Aku grab peluang yg besar itu... aku akan sahut cabaran sayang! Aku akan buktikan dgn usaha keras aku... semata2 aku nak dia terus jadi milik aku. Ye benar.... sejak peluang demi peluang aku ambik... aku perasan yg dia semakin dekat dgn aku. Kami selalu berselisih dan aku malu2 kucing. Segan nak bertegur sapa.
Hari Isnin punya citer, sejak pagi sampai malam... aku pi mana2... dia mcm ikut aku jerk.. ader2 jer kami bertembung. . Hampir 15 kali rasanya... itupun utk ari tu jerk (isnin)...tapi, aku dan dia masing2 masih jual mahal..... huhuhuuuuu... apakan daya!

Semalam punya cite plk, masa aku pegi ambik cek dekat Cheras... dia dah mula ngendeng2 ngan aku, ehemmm ehemmm... dia duk sebelah aku. Ohh... baru aku sedar, jauh beza antara kami... bak pipit dan enggang, langit dan bumi....
Tapi, kan aku ni degil... tak sedar diri, kalau aku cakap aku nak, aku nak jugak! Aku mula berisyarat dan bgtahu dia... aku kena atur temujanji utk mengenali dia dgn lebih dekat... dgn kata lain, aku nk ajak dating... hahahaaaa... gatal nyer aku!

So.... hari ni, 16.09.2009 merupakan tarikh keramat kami. Aku bertandang ke kediamannya yg serba mewah. Kaum kerabat dia... tok sahh cakap.... hohOooOOo.... ahhh... peduli hapaa aku!
Tapi,kan...aku mula berdebar... takut... kelu... bisuu..... macam OKU dah aku dibuatnya... x menahan, aku tgk dia dgn penuh ghairah, meleleeh.... Bahyee betul... dah laa bulan2 pose ni, kan. :-D

Betapa aku bahagia... kali ini, bukan setakat sentuhan lembut, usapan manja dan sayang... aku rungkai dan kenali dia terperinci... luar dan dalam bagaiii...
Cintaku nyata... tak berbelah bagi. Aku terlalu syg akan diaa.
Terpatri ikatan suci antara kami... ...  Sabar duhai my ensemm... kita akan bersama! Aku akan pastikan, selewat2nyaaa... 3 bulan mendatang, kita akan tinggal sebumbung. "KAU MILIKKU....." - Itu janji aku pada dia.

Woiiitt... korang ni, teruja sgt ker ngan cinta SKANDAL aku ni??? Bahyee kan.... Tapi, tu laa... aku terpaksa luah kat korang... supaya aku lega, at lease korang tolong doakan aku, Aku terlalu ingin bersamanya...

Wokess wokess....
Ptg tadi aku sempat snap gambar2 kenangan dan inspirasi kami. Inilah bukti dan tanda dating yang sgt2 beshh....
Sbl berpisah tadi, sempat jugak aku dihadiahkan dgn buku keramat ni. Ini rahsia bertulis my hensemmm... malam ni aku tido tak dapat peluk dia... tp dapat peluk buku ni pun dah cukupp....
Aku dan dia... jeng.... jeng... jeng....
>>>>>>>

>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Aku doa sebelum balik.....
"Ya Allah... hari ini kau telah dekatkan aku dengannya, makbulkan lah doa ku utk dia menjadi milikku, Aminn... "

1 comment:

Eazy Izzuddin said...

wah!
nice bmw..
hehe
insyallah dapat tu

kete idaman eazy bmw x5

Salam Lebaran....
Maaf Zahir Batin...
Ada Kad Raya Untuk anda....
;)