Monday, May 3, 2010

Story IMKK & REUNION SMKANI

Salam n morning alls~
Hari ini aku bangun dgn rasa segarr bugar, heheeee.... ye lah, mlm tadi tido awal gileer beb! Sesekali dpt tido awal... mmg perghhh mengancam laa. Lagipun, dah lama tak dapat tilam empukk seempuk tilam kat umah ni. Actually da 2-3 mlm aku kat luar kawasan n mmg sure aku rindu utk bergolek2 n santai2 di rumah sendiri. Spt pagi ini, huhuuuu... syok layann FB n blog smpai ok bluurrr nk pikir apa aku nk sttle spnjang hari ini. Kalau di pikir mmg banyakk giler keja, but aku mngambil keputusan utk berada di rumah sajork, esok masihh ada. Bukan apa uols... sesekali aku ni kena 'recharge'.

Sampai dari Terengganu 3pagi Sabtu, aku dapat rehat hanya 2 jam sahaja n terus ke Wisma MCA to joint Richwork Resources as a IMKK program krew. Hohoooo....mau tak pening2 lalat aku pagi tu. Tapi, biasalaa aku steady sokmo. Alhamdulillah, bermula dari urusan registration sehinggalah aku meninggalkan majlis ptg smlam, ianya berjalan lancar. Aku syukur setiapkali berada dlm program2 camni terutama program Dr Azizan, aku senantiasa rasa 'very energetic', walaupun dlm IMKK smlam as a krew shj. Perrgghh, power tuh! Antara photo2 yg sempat dirakam, mohh kita layannn....



Dari Wisma MCA ptg smlam, aku bergegas drive ke  Kajang buat persediaan apa2 yg patut utk mini re-union EX-SMKANI. Alhamdulillah... everything sttle up dgn result yg BRAVOOO!!! T.kasih byk2 kt kwn2 yg sudi dtg smlam..., memeriahkan keadaan n suasana. Walaupun tak berapa ramai tapi cukup puass hati. Itupun dah cukup gempakkk beb. Heheee... I cant imagine kalau kita dapat berkumpul lebih ramai... n ramaiii lagiii, n ramaiiiiiii lagi lagiiii.... sure BESARRR PUNYA GEMPAKK!!!

Apapun2, kita layann aje laa gambar2 yg gempakk ni,

Aku mau chiooow dulu. Sebelum beransur just note here yg sebenarnya posting kekurangan idea, sbb posting yg terpaksa setelah godek2 facebook yang amat 'mengong' pagi ni, tak dapat upload pics there n aku terpaksa move here sbg melepaskan ketidakpuasan hati. Hahaar...., apa kess ntah tetiba unavailable pulak.. hukss....

k alls,
mintak diri, cenyummmm selalu, cheeeeseee! Salam~

No comments: