Sunday, June 14, 2009

Happy, Healthy, Wealthy, Success

Salam, selamat malam kpd semua blogeer yang baik hati...
kawan2 azie yg hebat2 semuanya... n to all viewers yg budiman...
Masa Azie attand WRTL Lanjutan last week, Azie belajar satu skill yg hebat dari Dr Azizan. Mulakan hari dengan menarik energy2 positif, dan sebenarnya ianya adalah doa kita untuk memulakan setiap hari yang bahagia.
Paling beshhh sgt2, azie dah prakkan skill ni sendiri, ajarkan kat abg long n adik... dan kami dapat rasakan kehebatan skill tersebut. Menda baik kita share sama2, k!
So, kali ni azie nak share ngan u all skill tu. Skill tu sebenarnya 'Teknik menggeliat / senaman bangun tidur". Hehehe... bukan sebarang menggeliat, ianya doa dan cara menarik energy positif tau!
Okeh... kat bawah ni, ada gambar untuk anda meniru dan praktikkan teknik ini setiap pagi, sambil menyebut perkataan tersebut : HAPPY, HEALTHY, WEALTHY, SUCCESS. (BAHAGIA, SIHAT, KAYA, BERJAYA) Buat sebanyak mana yg anda nak, sambil gilir ke kiri dan ke kanan untuk SUCCESS tu. Selamat mencuba!
Thanks abg long sudi jadik model, hehe... cayaaaanngg anak ibu, muaahhh!
Ibu pun bangga, masuk hari ni dah empat hari kita sama2 praktik skill ni, abg long jugak dah dapat sebut keempat2 perkataan tu dgn baik, ada slang London lagik, ahakss~
K bye, gud nite........

No comments: