Monday, July 20, 2009

Lega & Gumbira...

Assalamualaikum WBT
Selamat ptg kengkawan, rakan bloggers yang baik hati, chanteek n encem2 semua nya, jugak buat all viewers yg sangat hebatt…….
Entry yang ni, merangkap entry hilangkan bowink, ntah leer…. Aku pun da jadik cam korang, asal ari senin je mula liat nk buat keja… huwaahuwaaaa….
Tapi yg sebenarnya, hati dan jiwa aku tetap bersemangat nih, eceeeh….

K,
Sesungguhnya ari ni aku jugak merasa sedikit lega dan gumbira, antara sebab musababnya… hehee




  • Meja aku dah clear, (Kan 80% keja aku dah beress)
  • HP aku pun kurang berdering, (Aku malas nk jawab phone, tambah2 supplier yg call..hahaa)
  • Aku boleh duk ofis diam2, (semalam x ckup tdo, tutup pintu n take rest.. but bukan curik tulang tau!)
  • X payah kuar sana sinun (lepak ofis, sambil wat keja sambil godek2 blog)
  • Aku syok tengok duit masuk dalam laci, (ari ni byk keta..hehee)
  • Pagi tadi aku bantai makan nasi goreng + roti canai sekeping (perut kenyang.... ati senang :-P)
  • Cayang wish “gud morning sayang…” pagi2 buta, (aku ingt dia buang tebiat, hahaa… hati aku berbunga2!)
  • Aku dah arrange penghantaran sumer invoice n statement kat Debtor (Ujung bulan tunggu payment.. yeahaaa!)

Dan, banyakkkkkkkk lagi sebab musababnya, tak perlu aku list kat sini, sbb aku bukan niat nk menjeleskan korang, yang kat atas2 tu, sekadar memotivasikan korang, bahawa… ada org dan ada benda yang akan datang utk membahagaiakan hati aku n kamu! So… tunggu giliran utk korang pulak.. hehee…

Jap lagi aku sambung utk Entry about Sabtu dan Ahad yang aku lalui dgn mcm citer….. tunggu….


Salam Sayang…Azie~

No comments: