Saturday, July 11, 2009

Produk SIHAT PERKASA (Lelaki)

HANGAT!!!
SENSA SERIES
KHAS UNTUK LELAKI






SENSAOIL
Merawat sakit otot,kekejangan dan sengal badan.
Membesar dan memanjangkan saiz zakar.
Melambatkan ejukasi agar tahan lebih lama
Memaksimumkan ereksi agar lebih tegang dan keras.
Merawat lemah tenaga batin dan mati pucuk.
Rangsangan seksual daripada bau.
Mengelakkan pengakit uluran
Untuk lebih besar, panjang, keras dan tahan lama.
Menjadi lebih bertenaga dan tidak mudah tewas.
Melancarkan peredaran darah.
Mengurangkan pembekuan darah.
Membersarkan diameter saluran darah.
Lebih berkesan jika diurut pada waktu malam.
Harga:
RM 39.90 (S/M) PROMOSI RM 34.00
RM 42.00 (S/S) PROMOSI RM 36.00


SENSACREAM
Merawat sakit oto,kekejangan dan sengal badan.
Membesar dan memanjangkan saiz zakar.
Melambatkan ejukasi agar tahan lebih lama
Memaksimumkan ereksi agar lebih tegang dan keras.
Merawat lemah tenaga batin dan mati pucuk.
Rangsangan seksual daripada bau.
Untuk lebih besar, panjang, keras dan tahan lama.
Melancarkan peredaran darah.
Mengurangkan pembekuan darah.
Membersarkan diameter saluran darah.
Lebih berkesan jika disapu pada waktu pagi.
Harga:
RM 39.90 (S/M) PROMOSI RM 34.00
RM 42.00 (S/S) PROMOSI RM 36.00
SENSA VACUUM PUMP
Merawat dan membesarkan zakar.
Memberi ketegangan maksimum pada zakar.
Merawat masalah mati pucuk dan ejakulasi pra matang.
Mendapat saiz yang ideal iaitu 6 1/2 inci panjang dan 6 1/2 inci ukut lilit.
Harga:
RM 79.90 (S/M) PROMOSI RM 68.00
RM 82.00 (S/S) PROMOSI RM 70.00





SENSA RING VIBRATOR
Dicipta khas bagi melazatkan lagi hubungan suami isteri.
Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi.
Mengaktifkan clitoris wanita.
Mempercepatkan klimaks wanita.
Melambatkan ejukasi agar tahan lebih lama.
Memaksimumkan ereksi agar lebih tegang.
Harga:
RM 39.90 (S/M) PROMOSI RM 34.00
RM 42.00 (S/S) PROMOSI RM 36.00

Testimoni SENSA SERIES

Saya pengguna setia Sensaoil dan keajaiban yang berlaku ialah saya begitu yakin setiap kali bersama dengan isteri saya.Tiada lagi masalah dalam hubungan kami, keperkasaan dan kelakian lelaki sejati saya terserlah dengan Sensaoil.Gunakanlah Sensaoil pasti kesannya menakjubkan.
-Tengku Abdullah Bin Tengku Yahya, Kelantan.

Menggunakan Sensacream menjadi rutin saya setiap hari. Bak kata orang lebih baik mencegah dari merawat. Dengan itu tidak salah sekiranya saya mengambil langkah berani untuk mencuba Sensacream walaupun kali pertama saya mencuba produk tersebut. Kita makin hari makin berumur dengan itu banyak perkara yang perlu dititikberatkan terutama dari segi kesihatan dalaman. Setelah mencuba Sensacream, saya rasa ia sesuatu yang patut saya lakukan dari dahulu lagi. Ia membantu saya memantapkan lagi daya ketahanan lelaki saya serta menjadikan saya seorang suami yang lebih gagah kini di sisi isteri. Kebahagiaan isteri kebahagian kami bersama. Dengan itu menjadi tugas saya menjanjikan kebahagian kepada isteri. Kini setelah lebih 3 botol menggunakannya, saya mendapt saiz ideal dan ketegangan maksima yang diimpikan oleh semua lelaki. Terima kasih Sensacream!
-En Fadi, Bera.

Info terperinci berkenaan produk, sila klik SINI

PROMOSI!!!
SEHINGGA 15 SEPT 09
+
Penghantaran PERCUMA ke seluruh semenanjung'
Berminat / pertanyaan :
03-8734 3827
019-3311 678 (AZIE)
azhaila06 :: YM Online Support

No comments: