Saturday, August 15, 2009

3 hari yang sangat HEBAT

Entry ini sekadar berkongsi satu pengalaman yang Azie kutip lewat 6 hari berlalu. Oh! Indah dan hebat pengalaman itu yg Azie tafsirkan tiada mampu ternilai oleh wang ringgit, pengalaman yang sungguh berharga. Syukur Ya Allah! Kerana telah menggerakkan hati Azie, menghimpunkan Azie bersama ilmuan dan jutawan yang sangat hebat.
Program Intensif RKMJ oleh Richwork Resources, adalah kesinambungan dari WRTL yang Azie attnd last May dan Jun 2009.

Gigih n kental hati Azie mem’booking’ utk attand program ni, jenuhh jugak Azie duk pikir mana nk korek2 RMRMRM tuh… Hahaa, sebenarnya tak de leer mahal sgt nk attend Prog RKMJ ni, tapi pada org yang xde cam Azie, terasa leer jugak nilainya. Hehee… Pepun, yakin Azie akan niat yang suci ni, kalau memang dah dijanjikan kebaikan utk kita, kesenangan dan kemudahan akan datang dengan tiba2. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Aminn…

3 hari program berlangsung dengan jaya, 3 hari himpun begitu banyak tenaga positif yang ada disekeliling, 3 hari Azie lalui saat2 yang teramat indah, bersama insan yang Azie sayang, 3 hari ilmu2 dan teknik2 baru Azie pelajari, 3 hari meraikan diri sendiri dan kawan2 dengan bersemangat, meriah, seronok, gembira, terharu, sedih, hebat…. Segala macam perasaan itu dtg dalam suasana yang positif. 3 hari yang merubah segala2nya. Mengusai kekalutan dan kebimbingan dalam diri. 3 hari yang bermakna itu…. Terus menjadikan Azie orang yang sibuk menguruskan pelbagai peluang baru!
Hebat bukan…..???


Episode 3 hari ini akan Azie share dengan korang apa yang patut…. selebihnya ianya kekal dalam lipatan kenangan Azie, bersama rakan2 jutawan dan Dr Azizan Osman n the great team. Thanks Dr Azizan. Tidak lupa pada Pak Cik Osman (bapa Dr Azizan)….. yang turut bersama kami sepanjang 3 hari program tersebut. Tentu bangga Pak Cik Osman, mempunyai anak sehebat Dr Azizan.
K alls… tunggu entry khas Azie about 3 days for IRKMJ, Seri Pacific, Kuala Lumpur.

Salam sayang….~Azie

No comments: