Friday, August 21, 2009

Selamat Tinggal Sayang!

"Kadangkala kita terpaksa melepaskan sesuatu yang kita amat sayangi demi mencapai kebahagiaan dan kebaikan untuk dia ataupun untuk diri kita sendiri. Itu lah yang dinamakan pengorbanan.... -melepaskan untuk mendapat yang lebih baik!"


Assalamualaikum n selamat malam semua.....
Bicara hati, antara rela & terpaksa.....
Hari ni, aku melepaskan kau pergi, terbanglah engkau ke sana. Ada seseorang yang lebih berhak untuk memiliki dan menakluki seluruh tubuh, jiwa dan ragamu. Seseorang yang terlalu mengharapkan mu... baginya, kau sinar yang akan menyuluh seluruh kehidupan dan mencapai impiannya.

Maafkan diri ini.... sungguhpun sayang dan cinta merajai hati, aku tidak mampu mempertahankanmu lagi. Cukuplah jarak waktu yang dipinjamkan itu, kau bersamaku. Terlalu banyak kenangan tercipta antara kita, luluh hati ini mengenangkan mu duhai belahan hati dinda...
Kita bermesra, selalu bersama, jarang sekali berenggang apatah lagi terpisah. Teringat aku saat indah kita dijodohkan, dengan mas kahwin yang agak lumayan.... yang pada mulanya aku sendiri tak terjangkau dek akal fikiran. RM1550!!! Tapi dek kerana terlalu ghairah dengan cinta buta kita, aku terima dengan hati yg berbunga2. Lantass, kau dan aku saling sayang menyayangi. Kala suka mahupun duka, dikau pengubat jiwaku yang lara. Alunan indah muzik hatimu masih terngiang2 ditelinga ini. Tidur malamku tak lena tanpa kau disisi.... rindunya aku utk membelai mesra tubuhmu dan terlena disampingmu oh buah hatiku! Pagi yang indah kurasa setiapkali suaramu membisik minta aku bangkit setiap hari. Aku akur akan pintamu dan tubuh mongel mu itu aku belai lagi sbl memulakan hari2 ku....

Ahhhh..... semua itu sudah berlalu!

Aku tidak mahu lagi terus mengungkit kenangan terindah kita, kerana ianya biasa melontarkan hatiku kedalam lautan duka.

Betapa berat mata memandang, berat lagi hati ini untuk melepaskan. Dari sehari kesehari aku berkira-kira..... mentafsir dari dlm kotak minda ini, apa benar keputusan yg telah aku buat???
Ternyata ianya bukan sia2. Hari ini menuntut satu kepastian yang berat... tapi ia yang terbaik.

Kat sana nanti, jagalah dirimu... maafkan segala salah silap diri ini. Selama mana kita bersama,.. ada byk perkara yg tak mampu tertunai. Tapi aku yakin... dikau pasti bahagia bersama dia. Dia akan memberikanmu nafas baru dalam penghidupan yang selalu bermula ini. Ingat pesan ku.... jgn notty2..... jgn banyak ragam..... kena baik2 cam dulu tau....

Rindu yang berbekas dihati akan mengajak aku pulang utk sesekali menjengah mu di sana. Insyaallah.... Abadikan semusim cinta kita yang putus ditengah jalan.... engkau dihati.... engkau dihati.... engkau dihati...... Oh Sa.............ngku..! Oh Sa............ngku..! (isk tak sanggup aku menyebutnya... jiwa lara!)

V
V
V



V



V


V


V


V




V


V


V



Oh Sa.....................msung ku!
*wajah2 babe sebelum diterbangkan....

~Gud bye ... babe!!!


*Sorry korang..... warghhh, suspense gileer kan!
Hua hua hua................. xtually ni kisah Azie ngan my lovely gadget, HP Samsung 480 nih. Uhh.... pilu nyer! Mulai esok kami dah bercerai badan. Dengan rasmi jadi milik sayang nun jauh kat sana. Atas sebab2 tertentu HP ni terpaksa jadi milik beliau n Azie x mau citeer lebih2. [Mood kerinduan sudaaah!] Yang pasti tinggal daku keseorangan menggunakan HP cap ayam nih. Huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......

Chioow beb.....~Azie!

No comments: