Wednesday, August 26, 2009

Air Tebu Giant

Salam sumer......... selamat pagi Rabu yang HEBAT!!!
Hah!!! Tanpa sengaja aku jugak telah menggunakan word HEBAT ni. Pasal apa??? ini kes selalu jenguk blog cik abg kat sinun tu... bukan men lagi... entry pasal hebat jerk memanjang. Promote lagi,! Tak len tak bukan blog abg ensemm, chetat. Sape nama che tat angkat tangan!

Wokeh.... apa cer.... malam n awal pagi ni?
Hua hua hua.... udah pukul 12.45am... aku masih setia menjadi blogger tegar kat sini. Semangat nih. N3 nis ekdar ilangkan boring n nk jenguk2 korang.... Heeee.... alhamdulillah, perut aku dah sihat 100%. Bukak pose td bukan men lagi berhati2 dan takut2 nk makan itu ini. Daripada sebesar2 nafsuku itu.... aku cuba kecikkan sekecik2nya..... now, dah kecik pun. Cuma air tebu masa berbuka tadi tu, gelas nyer terlebih besauu sket. Heeee, kemaruk n teringin giler2 nk minum air tebu.... so, jangan maree...

Seyeeesss.... ari ni aku makan sikit dan sekadar muat2 perut jer... udah boleh control sbb dah masuk hari ke-4. Ini baru betul... setting canteek.... solat terawih tadi ringan je badan, segar bugar. So, uols... ingat, berbuka n makan tu berpada2... Heee....

K alls... enjoy with our fasting.................................

No comments: